torsdag 15 oktober 2009

Hejdå!

Så har man gått och blivit en GI-svenne, köpte linser och dinkel för mina sista slantar. Har lånat en bok med den mycket chica titeln "GI in the city" och ska baka bröd ikväll. BRÖD! Jag har sjukt höga förväntningar som antagligen inte kommer infrias av supernyttighetsdinkellimpan. Det var väl därför LCHF var så bra för mig, jag gillar grädde mer än typ baljväxt och nyttiga smaker. Nu säger ekonomin och orken ifrån, dessutom var det länge sen jag hade som ambition att faktiskt gå ner i vikt. Jag låter mig övertalas, det är klart det är bra med lite långsamma kolhydrater!

5 kommentarer:

  1. aj aj aj.. jag som var så glad att jag hittade din lchfblogg...Men jag får väl stå ut med att läsa om gi då... ;)

    SvaraRadera
  2. hmm så du ger upp nu! Hur länge har du kört med lchf?? fuudnerar också på att gå över till gi..

    SvaraRadera
  3. åh nej, du ska inte ens skriva om gi:andet? Besvikelsen! ;)

    SvaraRadera
  4. Stina som delar namn med din bror på dörren3 december 2009 kl. 21:10

    Det var det dummaste jag hört! Tänk på hälsan :/
    Fast du dör nog inte direkt iaf, bör hålla dig vid liv tills pengar och ork återfinner sig. Kan man hoppas. :D Nejdå, hardcore-GI med barabara jättelångsamma kolhydrater kan nog fungera. Kanske. (Skeptisk.)

    SvaraRadera
  5. Lycka till med GI:n! Även om du innerst inne vet att LCHF är bäst! ;)

    SvaraRadera