tisdag 31 mars 2009

Snabb mat

Ibland orkar man baraaaa inte laga mat, som efter fem timmars inventering av herrunderkläder och hänglås. Så snabb lchf-mat?

Strax efter att jag startade denna blogg kom jag till insikten att min matlagning är inte särskilt vacker.. Jag strosade runt i mataffären och tittade på körsbärstomater och kolhydratinnehållet i sparris men insåg snart att ni nog inte är så lättlurade.

Här är den opyntade men goda sanningen!



Så... inga smaklösa kommentarer på detta!! Eller vad det liknar! Jag äter faktiskt denna måltid exakt just nu och det är gott! Cevapcici och bacon, lite majonäs till det. Inte min stoltaste stund kanske, men forfarande - god mat! Två paket färdiga cevapcici för 20 kr och tre paket bacon för 30 på min mataffär. Majonäsen köpte jag också på extrapris. Härligt va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar