fredag 10 juli 2009

Sommarlov

Hej kära vänner, vilka fina kommentarer ni lämnar! Jag har haft semester i två veckor nu och skämt bort mig själv med glass i lass och bridgeblandning och kaka till kaffet. Upptäckte till min förvåning idag att vågen för första gången på typ tre månader stod på -1 kg, och då inte det vanliga ett mer eller mindre beroende på hur mycket mat man har i magen.. utan faktiskt verkligen mindre än jag vägt på länge. Vad säger ni, något att börja med? Glassmetoden?

Nej, men nu är jag peppad igen! Jag kan ju som bekant inte hantera min kärlek till socker så det är bäst att hålla sig undan. Med lite tur börjar jag laga mat igen och inte bara tuggar i mig mammas. Då lovar jag att bjuda på tips och recept! Så, på återseende.

1 kommentar:

  1. Försöker igen, med en ny blogg och lägger min länk där istället.
    Ha det fint och hoppas du kommer in i low carb tänket igen efter sockrandet :-)

    SvaraRadera