torsdag 25 juni 2009

Hot



Den här febern alltså, som aldrig går över.. Den är inte så förlamande hög men tillräcklig för att jag inte ska ha nån aptit alls. Eftersom jag är konstant illamående har jag ett lite annorlunda förhållande till mat. I några dagar drack jag ENDAST kolsyrat vatten med citronsmak - nästan 5 liter senare är jag ganska trött på det och äntligen inne på riktig mat igen, men inbillningsfri är jag inte.. Jag bestämmer mig för att stark mat går bra eftersom den är så stark att den "bränner bort" ofräschheten. Och så lite svalkande avokado, det går alltid bra, avokado är bäst. Noja noja noja nåja

Kycklingen är kryddad med röd pesto och en rejäl sked sambal olek, och så är det solroskärnor över!

3 kommentarer:

  1. Nu är det snart en vecka sen du åt! Man blir ju orolig!

    SvaraRadera
  2. Oj vilken fin blogg! Här finns ju hur mycket som helst att bli inspirerad av :)
    Jag är lite nyfiken på hur du gjorde dina sesambröd, de såg jättegoda ut!

    SvaraRadera
  3. Hello!

    Trevlig blogg! hoppas att det är okej att jag länkar? (måste ju hitta hit igen)

    SvaraRadera