tisdag 1 september 2009

Inventering

Hej på er. Jag bor i studentkorridor.

Idag snodde jag åt mig två extra centimeter kylskåp. Det var ju faktiskt orättvist att jag fått den allra minsta hyllan! Jag flyttade ner min lite, och jag tror faktiskt inte att killen under, som bara har ketchup, räksallad och extrasaltat bregott bryr sig så mycket. Själv har jag 2 dl grädde, smör, 10 ägg, morrötter, vitkål, lök, vitlök, soja, pepparrot, en burk creme fraiche, goudaost, tunna skivor skinka, två paket bacon, 3 köttbullar, köttfärssåsrester, andra såsrester.

Dessutom fem nybakade frukostbröd!

Allt detta och kanske mer som jag glömt - på en enda hylla. Vilka utmaningar man ställs inför som student!

1 kommentar:

  1. Lycka till med boendet! :)

    Hur blev bröden jämfört med vanliga oopsies? Stor skillnad?

    SvaraRadera