måndag 7 september 2009

Måndagslunch



Detta var lördagens peppfrukost inför ett förmiddagsseminarium om arkitektur. Den här kroppen drivs av starkt kaffe, visst är det lite av en studentkliché. Jag kan SÅ rekommendera det mjuka brödet, har gjort tre plåtar nu. Bättre än oopsie skulle jag säga, allt linfrö får det att kännas mer brödigt. brördy pördy

Nu har jag varit hemma på lunch och ätit resterna av min supercurrysoppa. God och billig! Stek lök och champinjoner med curry, lite grönsaksbuljong, på med lite vatten, grädde, creme fraiche, lägg i fisk (jag hade fryst sej, sjukt billigt), koka, klart! Knallgul i färgen, men ändå inte så fotovänlig. Nu måste jag till skolan! HEJ!

1 kommentar:

  1. Härligt att du håller dig a jour med den senaste lingon! ;) (har du sett birros parodi? http://www.youtube.com/watch?v=xHv46SrT1CU )

    SvaraRadera