tisdag 26 maj 2009

LCHF-dagboken svarar!

Eftersom jag är besatt av min besöksräknare har jag stenkoll på vilka sökord som leder till min blogg. För att inte göra vissa googlare besvikna ska jag besvara några av de senaste funderingarna som nått min oas på webben! Varsågoda

26 May 20:18 "ok med kakao lchf"
Ja det är ok med kakao, men oftast inte särskilt gott utan socker till och därför ganska onödigt. Hur ofta har jag inte blandat ner massa kakao i vad som helst, smör, grädde, och hoppas på CHOKLAD men det smakar alltid bara bittert och så måste man ha i vaniljsocker då för att det ska bli ätligt, när man ändå håller på.. Och vaniljsocker är som ni väl förstår ett no-no. Men visst kakao, mindre mängder - ok!

26 May 12:08 "riven ost i omeletten lchf"
Ja! Gott och mycket. Jag har i osten på slutet eller efteråt..

25 May 23:54 "MELLANMÅL LCHF"
Visst, anything, vad är du sugen på? Ost? Ägg? Grönsak? Ägglatte!

25 May 14:49 "recept på lchf glass"
Sorry, hjärnan jobbar fortfarande på den. Jag kompenserar med grädde och bär och smoothie och mascarpone så länge. Eller det sundaste av allt, med citronvatten!


LCHF-dagboken ser Dig! På återseende

3 kommentarer:

  1. kul :) hur kan man se vilka sökord som leder folk till sin blogg?

    SvaraRadera
  2. Vahettere egentligen - citrussorbet sötad med ingenting/stevia borde vara lchf? Eller iaf lc? Fryst citronvatten med äggvita liksom.

    SvaraRadera
  3. Gabrilla > statcounter.com!

    Sara > Absolut LC men inte särskilt HF. Men gott!! Kanske kan bli nåt i sommar

    SvaraRadera