tisdag 12 maj 2009

Tisdag

Det finns egentligen saker att skriva faktiskt, men jag känner mig lite dålig för jag har inga tjusiga matfoton att fylla ut med. Trots att min fotopappa borde ha huset fullt av kameror - jag hittade en men jag förstod mig inte på funktionerna så jag gav upp..

Det jag skulle fota var min majonnästillverkning och min äggröra, men det var inga skönheter ändå så. Jag vaknade och plockade fram ingredienserna till majonnäs eftersom min bror ätit upp hela burken som jag gjorde i söndags. Vi hade pepp-talk igår och han ska köra stenhård LCHF, 10 kilo på en månad! Det säger han i alla fall även om jag är lite skeptisk. Jag erbjöd honom att få rapportera om sin temamånad på min blogg. Vi får la se!

Igår åt jag klassiker som fläskfilérester och baconomelett. Som vanligt - överraskande gott! Har blivit mästare på baconomelett måste jag säga, jag får ta och göra ett steg-för-stegrepotage någon gång. Men nu driver jag mest runt och njuter av livet, hoppas det är ok med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar